УЧАСТЬ
У ВСЕУКРАЇНСЬКІЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ
28 жовтня 2016 року
на базі комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія
неперервної освіти» відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція з
міжнародною участю «STEM-освіта як шлях до
інноваційного розвитку національної освіти».
Мета
конференції: об’єднання зусиль учених та практиків різних регіонів України та інших
країн щодо осмислення досвіду та визначення перспектив подальшого розвитку STEM-освіти.
У
роботі конференції взяла участь Кудлай Наталія Михайлівна, учитель географії та
фінансової грамотності Правдинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Білозерської районної ради Херсонської області, яка виступила на секційному
занятті з темою: «Проблемне навчання на уроках географії».
Тематичні напрями
конференції:
1.
Єдиний
відкритий освітній простір: проблеми, перспективи:
1.1. STEM-освіта: проблеми та
напрями впровадження.
1.2. Зміст і технології STEM-освіти.
1.3. Стандарти
STEM-орієнтованого освітнього контенту.
1.4. Потенціал STEM-освіти у неперервному
навчанні.
1.5. Тенденції
STEM-освіти.
1.6. Трансдисциплінарність –
парадигма сучасної освіти.
1.7. Сучасні підходи до
впровадження принципів наукового й інженерного методів в освіту.
2.
Початкова,
середня та позашкільна освіта: особливості
STEM-освіти на різних етапах навчання:
2.1. Інноваційні педагогічні
технології в загальноосвітніх навчальних закладах та закладах позашкільної
освіти.
2.2. Наступність як актуальна
проблема початкової, середньої ланок освіти.
2.3. STEM-інноваційний напрям
розвитку профільної школи: підготовка випускників, побудова успішної кар’єри.
2.4. Науково-методичне
забезпечення та організація сучасного освітнього процесу в навчальних закладах.
3.
Інформаційні
технології як шлях впровадження STEM-освіти.
3.1. Інтеграція ІКТ в освітню
діяльність.
3.2. Інформаційно-комунікаційне
науково-технічне середовище як засіб розвитку творчості обдарованої
особистості.
3.3. Інформаційно-освітній
простір: методологічні основи проектування, створення, формування.
3.4. Інноваційні методи,
засоби та форми організації навчального процесу: хакатон, марафон, он-лайн
експерименти, електронні віртуальні лабораторії, наукові музеї, платформи для
організації міжнародної проектно-дослідницької діяльності.
3.5. Освітня STEM-робототехніка.
4.
Розвиток
професійної компетентності фахівця у системі неперервної освіти.
4.1. Теорія і практика
формування професійної компетентності педагогів загальноосвітніх закладів
освіти в контексті STEM-освіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар