неділя, 6 листопада 2016 р.



УЧАСТЬ  У  ВСЕУКРАЇНСЬКІЙ  НАУКОВО-ПРАКТИЧНІЙ  КОНФЕРЕНЦІЇ

28 жовтня 2016 року на базі комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «STEM-освіта як шлях до інноваційного розвитку національної освіти».
Мета конференції: об’єднання зусиль учених та практиків різних регіонів України та інших країн щодо осмислення досвіду та визначення перспектив подальшого розвитку STEM-освіти.
У роботі конференції взяла участь Кудлай Наталія Михайлівна, учитель географії та фінансової грамотності Правдинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Білозерської районної ради Херсонської області, яка виступила на секційному занятті з темою: «Проблемне навчання на уроках географії».
Тематичні напрями конференції:
1.       Єдиний відкритий освітній простір: проблеми, перспективи:
1.1.     STEM-освіта: проблеми та напрями впровадження.
1.2.     Зміст і технології STEM-освіти.
1.3.     Стандарти STEM-орієнтованого освітнього контенту.
1.4.     Потенціал STEM-освіти у неперервному навчанні.
1.5.     Тенденції STEM-освіти.
1.6.     Трансдисциплінарність – парадигма сучасної освіти.
1.7.     Сучасні підходи до впровадження принципів наукового й інженерного методів в освіту.
2.       Початкова, середня та позашкільна освіта: особливості STEM-освіти на різних етапах навчання:
2.1.    Інноваційні педагогічні технології в загальноосвітніх навчальних закладах та закладах позашкільної освіти.
2.2.    Наступність як актуальна проблема початкової, середньої ланок освіти.
2.3.    STEM-інноваційний напрям розвитку профільної школи: підготовка випускників, побудова успішної кар’єри.
2.4.    Науково-методичне забезпечення та організація сучасного освітнього процесу в навчальних закладах.
3.       Інформаційні технології як шлях впровадження STEM-освіти.
3.1.    Інтеграція ІКТ в освітню діяльність.
3.2.    Інформаційно-комунікаційне науково-технічне середовище як засіб розвитку творчості обдарованої особистості.
3.3.    Інформаційно-освітній простір: методологічні основи проектування, створення, формування.
3.4.    Інноваційні методи, засоби та форми організації навчального процесу: хакатон, марафон, он-лайн експерименти, електронні віртуальні лабораторії, наукові музеї, платформи для організації міжнародної проектно-дослідницької діяльності.
3.5.    Освітня STEM-робототехніка.
4.            Розвиток професійної компетентності фахівця у системі неперервної освіти.
4.1.    Теорія і практика формування професійної компетентності педагогів загальноосвітніх закладів освіти в контексті STEM-освіти.
4.2.    Формування інноваційного мислення як єдине мірило професійності людини XXІ століття.


Немає коментарів:

Дописати коментар